Zápis zmeny konateľa, resp. prokuristu do obchodného registra si vyžaduje právne povedomie, prax v komunikácií s obchodným registrom a dostatok času. Zápisom zmeny konateľa cez nás získate komfort, vyhnete sa byrokracií a ušetríte 50% na súdnych poplatkoch.  Dokumenty vám pripravia na mieru naši advokáti, nie neosobné online formuláre. Ak aj vy hľadáte najlepší pomer odbornosti, profesionálnych služieb a ceny - ste na správnej adrese. Využite služby právnikov s praxou (viac ako 1000 zápisov zmien do OR) a sústreďte sa na svoje podnikanie. 

Cena 257€ je konečná a je v nej zahrnuté

  • Konzultácia s našim právnikom
  • Príprava všetkých dokumentov nevyhnutných pre zápis zmeny konateľa, prokuristu spoločnosti do obchodného registra.
  • Komplexná komunikácia so živnostenským úradom – konzultácia.
  • Vypracovanie a podanie návrhu na zápis zmeny konateľa, prokuristu spoločnosti do obchodného registra.
  • Zaplatenie súdneho poplatku, ktorý vo výške 50€. 
  • Prítomnosť notára v sídle našej kancelárie pri podpise dokumentov - nemusíte nikam chodiť.
  • Prevzatie potvrdenia o vykonaní zápisu zmien spoločnosti a vyzdvihnutie jej výpisu.
  • Ohlásenie zápisu zmeny konateľa, prokuristu spoločnosti na daňovom úrade.

Máte otázky k službe zmena konateľa ?

Radi ich zodpovieme na tel. čísle 0238 102 974 alebo prostredníctvom emailu: info@maronekpartners.sk

Prečo zmeniť konateľa s pomocou Advokátskej kancelárie

  • Máme oprávnenie na poskytovanie právnych služieb a zápisy zmien do obchodného registra.  Vyhnete sa tak prípadným opletačkám s políciou, ktoré hrozia klientom "subjektov z internetu", ktoré na poskytovanie právnych služieb za odmenu nemajú oprávnenie.
  • Získate čas a ušetríte si energiu - dodáte nám údaje (kto bude novým konateľom, ktorého konateľa chcete odvolať, ...), podpíšete nami pripravené dokumenty a viac sa o zápis tejto zmeny do OR nestaráte. Všetko zabezpečíme za Vás.
  • Zabezpečíme zápis zmeny konateľa rýchlo a bez vašich starostí - využijeme k tomu naše skúsenosti, ktoré sme získali vďaka zápisu zmien do OR pre viac ako 1000 spoločností. To nás radí medzi kancelárie s praxou a skúsenosťami v tejto oblasti.
  • Osobné stretnutia a konzultácie v príjemnom prostredí - sídlime v Bratislave Ružinove, kde vás radi privítame v našich priestoroch.
  • Konzultácie a pomoc aj na diaľku - aj keď preferujeme osobné stretnutia vieme poskytnúť väčšinu služieb aj na diaľku s využitím moderných technológií. 
  • Nič neriskujete - sme poistení na 1 500 000€ - ako advokátska kancelária sme samozrejme poistení na škody spôsobené pri výkone povolania. Od roku 2010 sme však túto poistku ešte nemuseli využiť, čo tiež dokazuje precíznosť a kvalitu nami odvedenej práce.
  • Vzdelávame začínajúcich podnikateľov a zdieľame naše vedomosti - Pravidelne sa vyjadrujeme pre rôzne média - Hospodárske noviny, RTVS, TREND, TA3, Zisk Manažment, ktoré isto uznáte oslovujú len expertov v danej oblasti.  Zároveň sme pre vás pripravili sériu ebookov s hodnotnými radami pre začínajúcich podnikateľov.

Naše odporúčanie: 

  • Ak už realizujete zápis zmeny konateľa premyslite si, či nechcete vo vašej spoločnosti vykonať perspektívne aj ďalšie zmeny ( sídla, rozšírenie či odstránenie predmetov podnikania). Jedným návrhom do obchodného registra totiž môžete vykonať zápis viacerých zmien a tak ušetriť na poplatkoch stovky Eur. Viac o službe a cene za zápis viacerých zmien do OR jedným návrhom sa dočítate tu. 
  • Mnohí podnikatelia podceňujú kvalitu svojej zmluvnej dokumentácie - vyžiadajte si cenovú ponuku na jej kontrolu. 
  • Mnohí podnikatelia podceňujú registráciu ochrannej známky až pokým nie je neskoro. Spýtajte sa nás - radi vám poradíme či je možné vašu značku registrovať a pripravíme cenovú ponuku našich služieb.  
  • Máte dlžníkov - ozvite sa nám - poradíme vám, ktoré pohľadávky sa vám oplatí vymáhať a aká by bola cena našich služieb. 

Postup ako prebieha zmena konateľa

  1. Po konzultácií, akceptácií cenovej ponuky a obdržaní podkladov (aké zmeny v OR budeme zapisovať ) pripravíme všetky potrebné dokumenty 
  2. Dokumenty podpíšete v sídle našej advokátskej kancelárie, kde zabezpečíme aj prítomnosť notára. Prípadne dokumenty podpíšete na „diaľku“ – ak Vám to bude viac vyhovovať. Po odovzdaní do našich rúk sa už nič nestaráte.
  3. Zabezpečíme zápis zmien do Obchodného registra 
  4. Odovzdáme Vám všetky dokumenty - osobne alebo poštou.
  5. V prípade Vášho záujmu Vám vieme pomôcť aj s inými právnymi službami. 
< >

Čo o nás hovoria naši klienti

všetky referencie


všetky referencie

Mám záujem o zápis zmeny konateľa do OR

Odoslanie kontaktného formulára nie je objednávkou ale prejavením seriózneho záujmu o využitie našich služieb. Obratom Vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe. Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Bližie informáci o spracovaní osobných údajov nájdete tu.