Franšíza koncept KRUMPLA - NEAKTUÁLNE
Nie je možné Prejaviť záujem
Bohužiaľ, táto ponuka je neaktuálna.
Vzhľadom na krátkosť času a neistné obdobie (Covid19, vojna na ukrajine, prichádzajúca letná uhorková sezóna) sa na trhu nenašiel vhodný kupujúci, ktorý by mal ambíciu túto firmu odkúpiť.
Referencia - aký profil vieme pripraviť aj pre vás: - ozvite sa nám na mizerak@m2b.sk
U nás v M2B máme pre vás opäť exkluzívne novú zaujímavú ponuku s obrovským potenciálom:
Opis ponuky: Predmetom predaja je predaj franšízy KRUMPLA + postúpenie prevádzky v lukratívnom priestore Food Hall v Eurovea 2. Predpokladaná návštevnosť obchodného centra Eurovea 1 + 2 po dokončení druhej časti je 65 000 návštevníkov denne. Pre nich bude k dispozícii len obmedzený počet 38 prevádzok a práve jednu z nich môžete prevádzkovať aj vy.
Predávajúci v súčasnosti prevádzkuje jednotku rýchleho občerstvenia v OC Prior v Bratislave. Súčasťou predaja je kompletne pripravený franšízingový koncept s dizajn manuálom jednotlivých prevádzok, s vyškoleným tímom zamestnancov a manuálom ako budovať nové tímy, s unikátnymi a jedinečnými receptúrami. Celý tím je možné po otvorení Eurovea 2 presunúť z OC Prior alebo na základe školenia a manuálov vybudovať nový. K dispozícii je aj možnosť otvorenia prevádzky v OC Nivy – podmienky sú prediskutované. Využitím manuálu a potenciálu franšízantov je projekt pripravený na otváranie prevádzok v ďalších mestách, respektíve v štátoch Európy. Na rozdiel od iných jedál ako Poké, Sushi, Hamburger a pod., kde už mnohým ušiel vlak - Pečený zemiak a koncept KRUMPLA v súčasnosti nemá na Slovensku či v susedných štátoch žiadnu priamu konkurenciu. Ohlasy na toto jedlo sú však vynikajúce - referencie nájdete nižšie. Spomeňme napríklad 348 hodnotení s priemerom 4,8 z 5 na Bistro.sk či 5 z možných 5 na tripadvisor.sk
Dôležitá informácia: Otvorenie prevádzky v OC Eurovea 2 (kam sa presťahuje aj súčasný Foodcourt v Eurovea) v sebe skrýva obrovskú príležitosť vzhľadom k plánovanému novému modernému konceptu Food Hall a obrovskému množstvu návštevníkov. Zároveň je dôležité podotknúť, že prevádzku KRUMPLA oslovilo so žiadosťou o otvorenie jednotky rýchleho občerstvenia priamo obchodné centrum. Aby ste mohli otvoriť prevádzky, musíte daný druh jedla im teda zapadá do mixu prevádzok vo Food Hall, čo podčiarkuje budúci úspech. Viac informácií a potenciál Food Hall v Eurovea 2 si môžete prečítať na odkazoch nižšie, resp. na osobnom stretnutí.
Viac o franšízingovom koncepte KRUMPLA:
Ide o jedinečný koncept Pečeného plneného zemiaku. Majiteľ konceptu a firmy dlho experimentoval, kým metódou "pokus-omyl" našiel ideálnu odrodu zemiaku, dĺžku a spôsob tepelnej prípravy, či nakombinoval optimálnu konzistenciu a chuť rôznych druhov plniek.
Citát priamo z webstránky KRUMPLA:
Hlavnou hviezdou je u nás zemiak. Pečený a plnený lahodnými plnkami, ktoré sú fúziou kuchýň z celého sveta.
Na svoje si u nás prídu milovníci mäsa aj vegetariáni či vegáni. Tí, ktorí si radi pochutia
na výdatnom jedle aj vyznávači zdravého životného štýlu.
Ako sa vraví: "Najskôr jedia oči." Pečený plnený zemiak v podaní franšízy KRUMPLA nielen výborne chutí, ale aj vynikajúco vyzerá - veď posúďte sami podľa fotogalérie nižšie.
Počet zamestnancov: v súčasnosti 4 zamestnanci, potenciál pri troch otvorených prevádzkach je 15 zamestnancov
Obrat: V súčasnosti cca ------- Eur pri pôsobení v "podpriemernom" OC Prior.
Potenciál po otvorení prevádzky v OC Eurovea 2, resp. iných top OC, mestách či štátoch je veľmi vysoký.
Lokalita: Bratislava, obchodné centrá: OC Prior, Eurovea 2, prípadne OC Nivy
Rozvoz jedál: Spoločnosť sa v čase pandémie, samozrejme, musela prispôsobiť a má aktivovaný rozvoz jedál a v Bratislave realizuje aj rozvoz pomocou všetkých známych aplikácií: BoltFood, Wolt, Bistro, FoodPanda
Majetok: Franšíza, vybavenie prevádzok, uzatvorené nájomné vzťahy, know-how, vedúci prevádzky + 1 kompletný tím - skupina zaškolených pracovníkov
Cena: .............. Eur
Návratnosť investície: Pravdepodobne 2 - 3 roky.
Adresáti ponuky / pre koho je spoločnosť vhodná: Spoločnosť je vhodná pre osoby pohybujúce sa v oblasti gastronómie a investorov v tejto oblasti, nakoľko firma má stály personál.
Alternatíva 1: Kúpa franšízy, pozície v Eurovea 2 a prípadné otváranie ďalších prevádzok v S, resp. v Európe
Alternatíva 2: Využiť pozície daných jednotiek a rebrandovať ich na vlastný koncept (podlieha schváleniu obchodného centra). Dostať sa do Food courtov obchodných centier je štandardne mimoriadne náročné až nemožné a práve kúpa tejto spoločnosti za výhodných podmienok by mohla byť výbornou skratkou ako to docieliť.
Doplňujúce informácie a špeciálne požiadavky:
Predávajúci, si vyhradzuje právo prevádzkovať franšízu v štáte, do ktorého sa odsťahuje. Pravdepodobne Španielsko alebo Portugalsko.
Detailné informácie / Prejavenie záujmu : V prípade otázok a záujmu o kúpu tejto spoločnosti nás, prosím, kontaktujte emailom na info@m2b.sk s uvedením kontaktného tel. čísla, vášho mena a my sa vám obratom ozveme a dohodneme sa na ďalšom postupe, zorganizujeme stretnutie s majiteľom atď.
Odkazy k Eurove 2 Food Hall:
https://eurovea.sk/blog/gastro...
Viac info vie doplniť majiteľ resp. manažérka centra.
Citácia z webstránky:
Gastronomický trend navrhnutý na mieru
Súčasný foodcourt s rozlohou 1 600 m2 sa zväčší po otvorení skoro dvojnásobne. Na rozlohe 3 700 m2 vznikne 1 156 miest na sedenie a gastro ponuka sa rozšíri na 35 prevádzok. Súčasťou nového konceptu je tiež Food Hall, veľký otvorený priestor navrhnutý na mieru, ktorý prinesie návštevníkom štýlové a hlavne rôznorodé gastro zážitky. „Chceme aby to nebolo iba o jedle, ale aby sa tam zákazníci cítili komfortne a osvojili si tento priestor ako miesto, kde môžu aj relaxovať a oddychovať,” opisuje pripravovaný koncept Oľga Hammer. Gastro je momentálne podľa slov Jorga Morgadinho, architekta a generálneho riaditeľa spoločnosti Sonae Sierra Development Services, jedno z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich odvetví. Celosvetovým gastronomickým tredom sa stáva práve koncept Food Hall, ktorý posúva zážitok z jedla, práce a posedenia s priateľmi na úplne novú úroveň. „ Do Eurovea prinášame miesto, kde môžu návštevníci skúmať chute a nálady svetových kuchýň, alebo si vychutnávať lokálne špeciality v netradičnom prevedení, či dokonca namiešať svoj vlastný drink v špecializovanom bare. Po celej hale sú navrhnuté rôzne multifunkčné zóny, ako napríklad detský kútik, zábavná zóna, pódium pre rôzne prezentácie či vystúpenia, oddychová a spoločenská zóna s výhľadom na Dunaj, ktorý sa stal inšpiráciou pri vytváraní celého návrhu,“ opisuje Food Hall J. Morgadinho. Tento koncept ponúka alternatívu medzi gastro prevádzkami na promenáde a gastro prevádzkami vo foodcourte, vznikol ako odpoveď na dopyt zákazníkov. Priestor nového, inovatívneho konceptu bude viditeľný aj z nižších poschodí, čo bolo hlavným zámerom v celom procese navrhovania. Dizajn je inšpirovaný elementmi vody, kameňom a zeleňou, ktoré odkazujú na brehy Dunaja.
Franšíza:
Fotografia stánku v OC Prior a základného dizajnu budúcich stánkov:
Niekoľko foto z webstránky:
Fotografia z reálnej recenzie na Tripadvisor:
Možnosť vyskladania menu na webstránke:
V ponuke si vyberie každý - aj vegetarián aj milovník mäsa. Jedlo je navyše veľmi sýte.
Referencie Bistro.sk a tripadvisor: