Radi by ste investovali do zabehnutej firmy? Hľadáte firmy so zaujímavým majetkom a know how za zaujímavé ceny? Čítajte ďalej:

Firmy z ponuky predaj firiem s prevádzkou majú históriu, riadne a korektne vedené účtovníctvo, štandardne sú ziskové a mimoriadne zaujímavé, no majiteľ sa rozhodol spoločnosť predať. Najčastejšími dôvodmi predaja týchto firiem sú: vysoký dôchodkový vek majiteľa a absencia nástupcu, odchod do zahraničia, sústredenie sa na iný významnejší projekt, rozdielny názor na smerovanie medzi spoločníkmi, a pod.).

Aktuálna ponuka fungujúcich firiem na predaj

IČO Názov DPH Zápis Cena Popis
Firma ZA20150612 01.12.2015 1500000 EUR / dohodou Viac info Rezervovať
Predmet ponuky: predaj 100% obchodného podielu, prípadne podľa dohody. Záujem je o 100% predaj živej firmy vrátane výrobného programu, know-how, budovy, pozemku, strojov a technológie, možná aj dohoda o predaji majority a dohoda o ďalšom postupe.
Predmet podnikania: Kovovýroba
Dôvod predaja: zdravotný stav, rodinné dôvody
Počet zamestnancov: 40
Lokalita: Považie
Zisk pred zdanením: 103500 €
Obrat: 1150000 €
Nehnuteľnosti: vo vlastníctve

Prvé skúsenosti s podnikaním začal získavať terajší konateľ spoločnosti ešte v r. 1999 ako SZČO. Trieskovým obrábaním kovov sa začal zaoberať v roku 2004 a tejto činnosti sa spoločnosť venuje doteraz. Zaoberá sa najmä obrábaním na CNC frézach vertikálnych aj horizontálnych a na CNC obrábacích centrách. Vyrába široký sortiment súčiastok od najmenších rozmerov až po veľkorozmerové platne a konštrukcie. Zameranie na kooperácie pre zákazníkov, až 80% obratu tvoria dodávky pre stálych zákazníkov, s ktorými je nadviazaná dlhoročná spolupráca. Spoločnosť každoročne investuje do obnovy strojového parku, čo sa pozitívne odráža na každoročnom náraste obratu . Spoločnosť má vlastnú výrobnú halu so sociálnym zázemím a kanceláriami, ktorá prešla v r. 2015 kompletnou rekonštrukciou s využitím prostriedkov zo štrukturálnych fondov EU. V roku 2014 postavila novú montovanú halu (skolaudovaná v r. 2015), ktorá je o.i. vybavená mostovým žeriavom ABUS s nosnosťou 8t na manipuláciu s veľkorozmerovými dielmi. Z prostriedkov EU spoločnosť nakúpila v r. 2014 aj CNC horizontálnu vyvrtávačku a v r. 2015 5-osé CNC centrum na obrábanie veľkorozmerových dielcov a tiež softvér na spracovanie programov obrábania, vrátane 5-osého súvislého obrábania. Všetky stroje vo firme sú zosieťované a prepojené cez server, s možnosťou distribúcie programov obrábania z centrálneho počítača. Okrem uvedených nových strojov sú v majetku firmy ďalšie stroje: CNC sústruh, r.v. 2012, klasický sústruh, klasická fréza a klasická horizontálna vyvrtávačka staršieho dáta výroby, jedno 3 – osové a dve 5 - osové CNC centrá, vyrobené v r. 2001, jedno-, dvoj- a troj – metrové CNC frézy vyrobené po roku 2007, tri pásové píly, zváračky, rovnací hydraulický lis, klasické brúsky a množstvo ručného náradia na odhrotovanie súčiastok a dokončovacie práce. Spoločnosť je vybavená aj skladom materiálu a skladom nástrojov, meracím pracoviskom vybaveným aj 3-D merací prístrojom, má kompletné administratívne zázemie. Na plánovanie, TPV, sledovanie výroby a vyhodnocovanie merateľných výstupov výroby má firma zakúpený softvér PdC. Na manipuláciu s materiálom aj tovarom má firma k dispozícii stĺpové žertvy, 2 vysokozdvižné vozíky a 3 úžitkové automobily. Účtovníctvo firmy je zverené externej účtovnej firme. Vďaka dobre zabehnutej kooperácii s firmami z regiónu spoločnosť ponúka svojim zákazníkom kompletnú výrobu a opracovanie vrátane povrchových úprav a tepelného spracovania (mimo montáže). Firma si sama vychováva nových zamestnancov, vďaka čomu je aktuálne vo firme zamestnaných viac ako 50% zamestnancov vo výrobe aj v technickej príprave výroby z radov mladých ľudí, ktorí boli zaškolení priamo vo firme. Viac informácii Vám poskytne JUDr. Marônek na tel. číslach: 0221 029 980, 0908 519 768 alebo využite kontaktný formulár nižšie a ozveme sa Vám vo vami navrhnutom čase.
Funnybox s. r. o. 19.03.2013 25 000 EUR Viac info Rezervovať
Predmet ponuky: predaj živej firmy vrátane klientských kontaktov, dohodnutých budúcich kontraktov, software , skvelého image a dobrého mena firmy, know-how, samotného prototypu fotobúdky, množstva zariadenia a vybavenia, dokonale nastaveného online sveta: web, reklama, PPC, atd.
Predmet podnikania: Fotografické a reklamné služby, eventy, firemné akcie
Dôvod predaja: odsťahovanie sa a život majiteľov v Amsterdame, ktorí nemajú už čas venovať sa projektu funnybox.
Lokalita: Bratislava
Zisk pred zdanením: 3500 €
Obrat: 30000 €

Spoločnosť vznikla v roku 2013 v Bratislave, je neplatiteľom DPH. Predmetom ponuky je predaj živej firmy vrátane klientských kontaktov, dohodnutých budúcich kontraktov, software , skvelého image a dobrého mena firmy, know-how, samotného prototypu fotobúdky, množstva zariadenia a vybavenia, dokonale nastaveného online sveta: web, reklama, PPC, atd. Predmetom činnosti spoločnosti je poskytovanie zábavy a promovanie spoločnosti zároveň s poskytovaním fotografických služieb na rôzne eventy, firemné party a svadby. Zábava a fotenie sa vytvára fotobudkou – prototypom, ktorý obsahuje digitálne vybavenie na fotenie a tlač fotopásikov, kým účastníci fotenia nosia veselé rekvizity a sedia/stoja vo fotobudke. Bližší popis na webe: http://funnybox.sk/. Ide o veľmi atraktivny koncept, kde naplno môžete rozvíjať svoje marketingové a PR skúsenosti . Prototyp na česko-slovenskom trhu – jedinečný produkt. Spoločnosť si vytvorila vlastný brand = Značka Funnybox je uz zaužívaný pojem v oblasti zábavy a fotenia po celom Slovensku. Má vypracovanú úpne novú webstranku s aktivnym blogom www.funnybox.sk. Nové promovideo na stranke aj na vimeo: https://vimeo.com/150901405. Čerstvo odladené PPC kampane a Google AdWords na celý rok 2016. Azet klik a popredné pozície v katalógoch Azet na 2016 v hodnote 9000€. Spoločnosť vlastní aj doménu www.fotobudka.sk. List vyše 200 partnerov a firiem, ktorí opätovne využívajú služby funnybox. Spoločnosť má veľmi dobre vybudovanú značku/meno s výborným PR – o čom svedčia stáli klienti- eventové agentury aj firemní klienti. Spoločnosť má na trhu dobrú vizibilitu, množstvo PR článkov uverejnených v printových médiách (Emma Svadba, Eva, Beauty women) ale aj online napr. topky.sk, feminity.sk a na forach mojasvadba.sk, plus špeciálne valentinske fotenie známych párov showbiznisu v Emme. Minuloročný partner Azet na Festivale Pohoda (dohodnutá spolupráca už na Pohodu 2016). Spoločnosť je aktívna na FB a inych socialnych sietiach. Obraty: 2015 = 30 tis, 2014 = 37 tis, 2013 = 25 tis Eur. HV za 2015 vo výške cca 3,5 tis Eur. Predmetom predaja je aj automobil Mercedes Vito, ktorý sa využíva na prevoz fotobudky a je zahrnutý taktiež do kúpnej ceny spoločnosti (predáva sa so spoločnosťou ako celok, možná dohoda ich vyňatia zo spoločnosti a úprava ceny za spoločnosť). Do ceny spoločnosti je zahrnutý aj majetok využívajúci sa pri prevázdzke projektu, najmä: - Software, ktory riadi funnybox - uplna customizácia možná, vrátane možnosti natáčania, zasielania emailov atd. - Funnybox (prototyp) a kontakty na jeho údržbu, výrobu potlačí, - orezávanie papiera, doplnky a masky na rôzne podujatia, plus pozadia do Funnyboxu - 2 zrkadlovky ( Canon d650 a nikon d5100, plus 2 širokouhlé objektivy-originaly, plus množstvo doplnkov ako 2 battery gripy, blesky, držiaky, puzdra, atd.) - Laptop Samsung - 2 tlačiarne Canon - Tablet Samsung, ktorým sa dá Funnybox ovládať z pohľadu zabavajucich sa - Uplne novy web - Zbehnuta mailing kampan - Nastavene google adwards a PPC kampane - Hodnota medialneho priestoru cez Azet na rok 2016 je 9 tis.E - Fotostripy so slavnymi slovenskymi osobnostami, ktore sa vo Funnyboxe uz fotili Cena je 25 tis Eur, čo je iba cca 1,5 nasobok ročnej EBITDA (čistého zisku pred zdanenim). Dôvodom nízkej ceny je odsťahovanie sa a život majiteľov v Amsterdame, ktorí nemajú už čas venovať sa projektu funnybox. Samozrejme v cene spoločnosti je plné zaškolenie , možný aj dodatočný support.
Kamenárstvo 19.01.2016 800000 EUR / dohodou Viac info Rezervovať
Predmet ponuky: Predaj 100 % obchodného podielu, vrátane výrobného programu, know - how, budovy, pozemku, strojov a technológie
Predmet podnikania: Kamenárstvo
Dôvod predaja: iné aktivity majiteľov
Počet zamestnancov: 10
Lokalita: Banskobystrický kraj
Zisk pred zdanením: 16000 €
Obrat: 80000 €
Nehnuteľnosti: vo vlastníctve

Predaj spoločnosti s predmetom podnikania: Kamenárstvo- zameranej na ťažbu a spracovanie kameňa a piesku. Výrobu tvoria kamenné výrobky z čadiča (kamenné kocky, obrubniky, šlapáky …). Predmetom predaja je celý areál spoločnosti ( bývalé poľnohospodárske družstvo) a všetky povolenia na ťažbu kameňa a piesku. Odborne odhadovaná hodnota kamennej bane je 750 tis. eur a pieskovej bane 1,45 mil EUR . Predmetom predaja sú aj všetky stroje a mechanizmy slúžiace na ťažbu a spracovanie ťažobného materiálu. Viac informácii Vám poskytne JUDr. Marônek na tel. číslach: 0221 029 980, 0908 519 768 alebo využite kontaktný formulár nižšie a ozveme sa Vám vo Vami navrhnutom čase.
Lyžiarske stredisko 30.01.2010 390000 EUR/dohoda/investor Viac info Rezervovať
Predmet ponuky: Predaj lyžiarskeho strediska, alternatívne nájdenie obchodného partnera, investora pre vybudovanie ubytovacieho zariadenia
Predmet podnikania: Lyžiarske stredisko
Dôvod predaja: nedostatok finančných prostriedkov na vybudovanie ubytovania
Počet zamestnancov: 11
Lokalita: Trenčiansky kraj
Zisk pred zdanením: 18279 €
Obrat: 140000 €
Nehnuteľnosti: vo vlastníctve

Spoločnosť s prevádzkou lyžiarskeho strediska v Trenčianskom kraji. Ročný obrat cca 140 tis Eur, štatistický počet lyžiarov na sezónu je cca 15 tis. Lyžiarske stredisko má podľa majiteľa obrovský potenciál, nakoľko svah je dobre situovaný v lese, kde stromy bránia kontaktu slnka a snehu. Vďaka tomuto v rámci Trenčianskeho kraja vždy ako prvé otvára lyžiarsku sezónu a ako posledné končí. Súčasťou strediska sú budovy, ako aj nehnuteľnosti vo vlastníctve spoločnosti. Časť nehnuteľností je prenajatá od obce na dlhodobý nájom (25 rokov). Súčasťou strediska je celoročná reštaurácia, požičovňa lyžiarskej a snowboardovej výstroje a skiservis. V letnom období sa v areáli strediska organizujú motorkárske zrazy, firemné párty, hudobné festivaly s live kapelami, športové dni ako napr. Rugged Race a i. Nespornou výhodou je aj zmena legislatívy, nakoľko od 1.1.2016 školy čerpajú dotácie 150,- Eur na každé dieťa na lyžiarske kurzy a letné tábory, čiže je možnosť využiť ubytovacie kapacity na 100% nielen počas zimy ale aj počas celého roka. Lyžiarske stredisko je vybavené: - menšia chata, garáže (čerstvo postavená hala) + bufet + reštauračný priestor s kapacitou do 80 ľudí s dvomi krbmi s vykurovanými toaletami a dvomi podkrovnými izbami - 4 zjazdovky s osvetlením a ozvučením - 4 vleky ( lyžiarsky vlek Tatrapoma F 12 - 2 ks, lyžiarsky vlek Tatrapoma S - 1 ks, detský lanový lyžiarsky vlek) - 4 snežné delá - 2x Latemar M18, - 2x Latemar Baby - technológia technického zasnežovania - t. j. vysokotlakové potrubie 500m, vysokotlakové čerpadlo, rozvod elektriny + digitálna kompenzácia, hydranty + elektranty, - digitálny profesionálny odbavovací a kamerový systém + zosieťovanie strediska - snežné pásové vozidlo Kässbohrer PB 300 - snežný skúter Arctic Cat vybavený na záchranárske použitie + kanadské sane - parkovisko - traktor John Deer so snežnou radlicou + kosice a mulčovacie zariadenie - požičovňa lyží, lyžiarskych palíc + topánok, snowboardov + topánok - kompletný skiservis - malý traktor na kosenie futbalového ihriska - v letných mesiacoch - kompletné zariadenie dielne, bufetu, vonkajšie sedenie v lete + pódium, ďalšie náradie ako krovinorez, atď., Alternatívou k predaju spoločnosti je nájdenie obchodného partnera, investora pre vybudovanie ubytovacieho zariadenia buď nadstavbou a rozšírením existujúcej malej chaty, resp. vybudovania nového objektu s ubytovacími kapacitami. Nevýhodou strediska je prakticky neexistencia ubytovania v tesnej blízkosti lyžiarskeho svahu, v dôsledku čoho napr. len ťažko využiť aj štátne granty v podobe 150 Eur/dieťa pre lyžiarsky výcvik či letný tábor. Požadovaná investícia majiteľa pre vybudovanie ubytovacej kapacity je na úrovni cca 400 tis eur.
OPTI-MED-PHARM 11.06.1994 395 000€ / dohodou Viac info Rezervovať
Predmet ponuky: predaj 100% obchodného podielu vrátane sídla firmy, hardweroveho softwerového vybavenia a vybavenia kancelárskych a skladových priestorov
Predmet podnikania: veľkodistribúcia špeciálneho zdravotného materiálu
Dôvod predaja: dôchodkový vek majiteľa.
Počet zamestnancov: 2
Lokalita: Trnavský kraj
Zisk pred zdanením: 50000 €
Obrat: 250000 €
Nehnuteľnosti: Vlastná budova s kancelárskymi priestormi o rozlohe 100m2 s kompletným kancelárskym vybavením a príslušenstvom. Predmetom predaja sú i skladové priestory o rozlohe 120 m2, a 2 byty. Len samoné nehnuteľnosti majú veľmi vysokú hodnotu.

Firma sa od svojho založenia v roku 1994 venuje veľkodistribúcii špeciálneho zdravotného materiálu a v určitom období i liekov. Disponuje vlastnými skladovými priestormi schválenými ŠUKL , povolením od MZSR na veľkodistribúciu ŠZM. Za obdobie svojho pôsobenia distribuovala široký sortiment komodít ŠZM a získala good will v takmer všetkých štátnych i súkromných zdravotníckych zariadeniach na Slovensku. Firma má vysporiadané všetky záväzky a nie je zaťažená žiadnym úverom. V činnosti firmy je možné okamžite pokračovať, poprípade doplniť ďalší sortiment distribuovaných výrobkov. V softwerovom vybavení je ekonomický, skladový a mzdový softwer, ktorý je priebežne aktualizovaný. Databáza odberateľov. Firma má jedného vlastníka. Spoločnosť je rovnako vhodná aj pre zahraničného investora, ktorý chce na Slovensku distribuovať neetablovaný zdravotnícky materiál, keďže predávaná firma má povolenie a taktiež „rozbehnutú“ distribučnú sieť na obchod s týmito komoditami. Viac informácii Vám poskytne JUDr. Marônek na tel. číslach: 0221 029 980, 0908 519 768 alebo využite kontaktný formulár nižšie a ozveme sa Vám vo vami navrhnutom čase.
Reklamné služby 13.10.2016 170000 EUR Viac info Rezervovať
Predmet ponuky: Predaj 100 % obchodného podielu
Predmet podnikania: Reklamné služby
Dôvod predaja: odchod majiteľa zo SR
Počet zamestnancov: 3
Lokalita: Bratislavský kraj
Zisk pred zdanením: 31000 €
Obrat: 150000 €

Spoločnosť je na trhu od roku 2006. Od vzniku spoločnosti budovala obchodné vzťahy s mediálnymi agentúrami v SR a s nadnárodnou klientelou. Spoločnosť sa zaoberá reklamnou činnosťou a prenájmom mediálneho priestoru - dodáva outdoorové a indoorové reklamné plochy, priestor, riešenia na mieru. Hospodársky výsledok spoločnosti: rok 2015: 29 016 EUR, rok 2014: - 92 877 EUR, rok 2013: - 8679 EUR, rok 2012: - 95 294 EUR. Výnosy: rok 2015: 152 127 EUR, rok 2014: 36 300 EUR, rok 2013: 162 343 EUR, rok 2012: 178 816 EUR. Spoločnosť má pohľadávku voči odberateľovi cca 15 tis. EUR na exekúcii. Spoločnosť má kontokorentný úver vo výške 55 000 EUR a má záväzok voči konateľovi- finančné pôžičky pre spoločnosť. Cena spoločnosti je 170 000 EUR. Viac informácii Vám poskytne JUDr. Marônek na tel. číslach: 02/21 029 980, 0908 519 768 alebo využite kontaktný formulár nižšie a ozveme sa Vám vo Vami navrhnutom čase.
Výroba a vývoj ultrazvukových strojov, liniek a čističiek pre laboratórne a lekárske potreby 12.09.1993 230 000 EUR/možnosť dohody Viac info Rezervovať
Predmet ponuky: Predaj 100 % obchodného podielu
Predmet podnikania: Výroba a vývoj ultrazvukových strojov, liniek a čističiek pre laboratórne a lekárske potreby
Dôvod predaja: odchod spoločníkov do dôchodku
Počet zamestnancov: 12
Lokalita: Trenčiansky kraj
Zisk pred zdanením: 36440 €
Obrat: 486548 €
Nehnuteľnosti: vo vlastníctve spoločnosti Spoločnosť má vo vlastníctve nehnuteľnosti v dvoch lokalitách Nového Mesta nad Váhom. Lukratívny pozemok v širšom centre mesta o výmere 10 árov, kde je v súčasnosti sídlo spoločnosti a druhou lokalitou je prevádzková budova vo vlastníctve spoločnosti v extraviláne mesta v priemyselnom parku s príjazdovou cestou a parkovacím priestorom. Budova má 3 podlažia. V suteréne pod celou budovou je umiestnená strojná výroba firmy so základným strojným vybavením výrobnej dielne. Na prízemí sú umiestnené kancelárie, sociálne zariadenia a priestorná montážna hala umožňujúca montáž pomerne veľkých čistiacich liniek a strojných zariadení. Súčasťou tejto haly je i expedičná rampa. Na poschodí budovy sú umiestnené skladové priestory, montáž elektro rozvádzačov a ďalšie sociálne a prevádzkové priestory. Spoločnosť vlastní i garáž v radovej garážovej zástavbe pri bývalých Vojenských skladoch. Na nehnuteľnosť v širšom centre mesta je v súčasnosti zriadené záložné právo, ktoré bolo podmienkou poskytnutia nenávratného finančného prostriedku z fondov EÚ. Úloha bola spoločnosťou úspešne vyriešená v r. 2015, monitorovacie obdobie je do r. 2020 a po jeho skončení zanikne i záložné právo na túto nehnuteľnosť.

Spoločnosť vznikla v roku 1993, zaoberá sa vývojom a výrobou jednoúčelových, hlavne ultrazvukových strojov a liniek pre medzioperačné a finálne čistenie v procese strojárskej výroby. Vyrába i malolitrážne ultrazvukové čističky pre laboratórne a lekárske potreby. Spoločnosť ponúka komplexné riešenie problémov medzioperačného i finálneho čistenia hlavne v strojárskej výrobe s využitím ultrazvuku. Navrhuje technológiu čistenia až po konštrukciu a realizáciu príslušného zariadenia, spravidla UZ čistiacej linky. Hospodársky výsledok spoločnosti za rok 2014 je 11 097 EUR, za rok 2015 je 36 640 EUR. Vlastný kapitál spoločnosti je 123 859 EUR, aktíva celkom 274 312 EUR. Výnosy z hospodárskej činnosti za rok 2015 predstavujú 52 195 EUR, za rok 2014 : 269 043 EUR, za rok 2013: 305 663 EUR. Cena za spoločnosť je 230 000,- EUR, prípadne možnosť dohody. Viac informácii Vám poskytne JUDr. Marônek na tel. číslach: 02/21 029 980, 0908 519 768 alebo využite kontaktný formulár nižšie a ozveme sa Vám vo Vami navrhnutom čase.

M2 Business v mediách

Výhody kúpy fungujúcej firmy s prevádzkou a zamestnancami

  • Štandardne ide o etablovaný podnik s históriou a dobrým menom.
  • Takáto firma má už vybudované dodávateľsko-odberateľské vzťahy, teda netreba začínať od nuly - prípadne ich len kupujúci upraví vo svoj prospech a tým zvýši efektivitu podniku.
  • Výhodná kúpa, resp. investícia.
  • Synergie a z nich vyplývajúce benefity, ak podnikáte v rovnakej oblasti ako predávaná firma.
  • Takáto firma má už vyškolených dlhoročných zamestnancov, takže ich netreba pracne hľadať a zaúčať - samozrejme investor môže podľa uváženia zefektívniť ich počet.
  • Firma môže disponovať zaujímavými technológiami.
  • Firma môže mať zaujímavé ekonomické výsledky, ktoré Vám umožnia čerpať úvery či eurofondy a rozvinúť tak spoločnosť.
  • Iné – podľa vízií nového majiteľa.

Čo o nás hovoria naši klienti

Ako celý proces predaja firmy prebieha

  1. Vyberiete si firmu z aktuálnej ponuky a skontaktujete sa s nami na tel. čísle: 0221 029 987– začnú rokovania o predaji spoločnosti.
  2. Skontaktujeme sa a potvrdíme rezerváciu. Dodáte nám údaje nového majiteľa, konateľa, prípadne predstavu o zmene sídla, obchodného mena či predmetoch podnikania a dohodneme si termín predaja spoločnosti.
  3. Podpíšete s predávajúcim dokumenty potrebné k predaju firmy v sídle našej spoločnosti za prítomnosti notára a uhradíte poplatky. Od tohto momentu ste konateľom a môžete v mene firmy podnikať.
  4. Zabezpečíme zápis zmien do obchodného registra a ohlásenie týchto zmien na daňovom úrade.

Prečo predať či kúpiť staršiu spoločnosť cez M2 Business s. r. o.?

  • Predávajúci zmluvne garantujeme 100 % čistotu spoločnosti.
  • Sme na trhu od roku 2008 a poskytujeme rokmi overené kvalitné služby.
  • Máme výsledky: Predali sme už viac ako 700 firiem a pozitívne referencie pribúdajú každý týždeň.
  • Celkovo naše služby využilo a pravidelne využíva viac ako 2500 klientov.
  • Sme zdrojom kvalitných informácií: Publikujeme v médiach: TREND, Hospodárske noviny, televízia TA3, RTVS, podnikam.sk či finweb.sk.
  • Vzdelávame a informujeme o aktualitách v oblasti legislatívy, korporátnej agendy a podnikateľského prostredia prostredníctvom nášho blogu a ebookov.
  • Získate komplexný servis na jednom mieste: k firme Vám poskytneme aj virtuálne sídlo, dodáme pečiatku, logo, firemnú identitu. Zabezpečíme Vám vedenie účtovníctva, právne a daňové poradenstvo.
  • Vzdelávame sa a inovujeme – prichádzame ako prvá spoločnosť s novými službami a riešeniami na mieru. Naši klienti sú ako prví informovaní o tom, ako reagovať na zmeny v legislatíve.
  • Vernostný program – pri opakovanom využívaní našich služieb získavate atraktívne zľavy do 15 %.

Vybrané referencie

Máte otázky k službe Predaj aktívnych fungujúcich firiem s prevádzkou?

Radi ich zodpovieme na tel. čísle 0221 029 980 alebo prostredníctvom emailu: info@m2b.sk

Zvýhodnené doplnkové služby

Služby virtuálneho sídla so zľavou 200 Eur

Využite služby profesionálne spravovaného virtuálneho sídla a minimalizujte náklady na sídlo spoločnosti. Pri objednávke virtuálneho sídla spolu s kúpou spoločnosti získate zľavu 200 Eur. Detailné informácie vám radi poskytneme na konzultácií. Viac informácií o službe virtuálneho sídla sa môžete dozvedieť tu

Výhodnejšie vedenie účtovníctva 

Využite služby profesionálneho a zodpovedného vedenia účtovníctva, ktoré využíva už viac ako 50 spoločností. Poskytneme Vám najlepší pomer ceny a kvality na trhu a zníženú cenu na prvé 3 mesiace. Cenovú ponuku vám pripravíme po zodpovedaní doplňujúcich otázok. Viac informácií o účtovníckych službách M2B sa dočítate tu