Radi by ste investovali do zabehnutej firmy? Hľadáte firmy so zaujímavým majetkom a know how za zaujímavé ceny? Čítajte ďalej:
Firmy z ponuky predaj firiem s prevádzkou majú históriu, riadne a korektne vedené účtovníctvo, štandardne sú ziskové a mimoriadne zaujímavé, no majiteľ sa rozhodol spoločnosť predať. Najčastejšími dôvodmi predaja týchto firiem sú: vysoký dôchodkový vek majiteľa a absencia nástupcu, odchod do zahraničia, sústredenie sa na iný významnejší projekt, rozdielny názor na smerovanie medzi spoločníkmi, a pod.).
Predmet ponuky: Fungujúci e-shop + značka + know how + marketingové materiály alebo len samotné technické riešenie e-shopu
Predmet podnikania: E-shop s potravinami a drogériou
Dôvod predaja: Sústredenie sa na iné aktivity majiteľov po rozbehnutí projektu
Počet zamestnancov: 1
Lokalita: Bratislavský a Trnavský kraj
Nehnuteľnosti: nie
Predstavenie alternatív ponuky:
Alternatíva 1: V prípade tejto ponuky máte možnosť investovať a kúpiť si už zabehnutý fungujúcu značku www.i-potraviny.sk vrátane kompletného brandingu, pozícií vo vyhľadávačoch a fungujúceho odladeného e-shopu. Do tvorby tejto značky majitelia investovali a vie zdokladovať investície cez 45 000€, no z dôvodu sústredenia na iné projekty je ochotný projekt predať za naozaj výbornú cenu 18 000€ + DPH.
Alternatíva 2: Majitelia sú ochotní predať kompletne odladený a kvalitne naprogramovaný e-shop, ktorý vyžadoval investíciu 18 000€. Keďže tento e-shop je už mimo priorít majiteľov sú ochotní ho predať za pre vás výhodnú cenu 10 000€. Táto ponuka je určená pre niekoho, kto chce ušetriť čas, hľadá kvalitne pripravené technické riešenie e-shopu a má záujem podnikať v inej oblasti ako je predaj potravín a drogérie.
Detailné predstavenie ponuky:
Dôvod predaja: Predávajúci po rozbehnutí e-shopu sa má záujem zameriavať na iné podnikateľské aktivit
Lokalita: Bratislavsky a Trnavský kraj - v budúcnosti je možné samozrejme pôsobiť v celej SR
Nehnuteľnosť: nie
Majetok:
uzatvorené zmluvné vzťahy s dodávateľmi, odberateľmi
marketing, sofistikovaná web-stránka vytvorená na mieru, web suport, logistika
obalový materiál (obrendované krabice, vyrobené na mieru, do ktorých sa balia potraviny 1500ks)
skladové zásoby v aktuálnej hodnote v čase predaja
mobilné registračné pokladnice, ktoré majú v sebe zabudovaný platobný terminál – 2ks
tričká s potlačou, logo I-potraviny, 1x telefónne číslo (SIM karta)
8x skladací regál
know-How, výborné obchodné meno, množstvo pozitívnych komentárov a hodnotení
vybudované aktívne a najmä sledované profily na sociálnych sieťach
Majitelia doteraz do naprogramovania e-shopu plus marketingových materiálov a CPC reklamy, marketingových spoluprác investovali a vedia zdokladovať investície vo výške viac ako 45 000€ + čas a energia potrebná pre rozbeh podnikania v hodnote ďalších 10 000€ a viac
Facebook
profesionálne vedená funpage stránka plná skvelej grafiky. Je tu vybudovaná stránka obsahujúca množstvo kladne hodnotených grafických prevedení, stránku sleduje viac ako 2800 ľudí
Instagram
špeciálne upravený profil, profil bol pravidelne prezentovaný cez zaujímavých influencerov, počet sledovateľov viac ako 800
Google
zabezpečené prvé pozície vo vyhľadávači (aktívny marketing + reklama) - pri komunikácií so záujemcom samozrejme odprezentujeme komplexné štatistiky návštevnosti, peniaze investované do reklamy google adwords a kompletné know - how je premetom predaja.
Personálne obsadenie: minimálne 1 zamestnanec – záleží od podmienok kupujúceho
Zmluvy, kontrakty:
bez potreby dohody o zmene zmluvných strýn - Platobná brána GOpay
S potrebou dohody o zmene zmluvných strán: Zmluvné vzťahy s dodávateľmi / odberateľmi
Očakávaná cena predávajúceho: 18.000€ / dohodou
Vek firmy: začiatok fungovania – od 31.03. 2020 aktívna aj v súčasnosti
Spoločnosť je vhodná pre (adresáti ponuky/synergie):
Podnik
je vhodný pre záujemcu, ktorý chce pokračovať v prevádzkovaní e-shopu ale aj
pre začínajúcich mladých podnikateľov.
Ideálna
je synergia pre majiteľa reštaurácie či potravín s voľnými skladmi. Eshop
je pripravený, nastavený a zabehnutý - stačí zabezpečiť rozvoz potravín.
Návratnosť investície:
Projekt doteraz generoval priemerný zisk cca 1500 Eur mesačne. Pri správnom vedení a pokračovaní v rozbehnutých aktivitách a tým, že je všetko už nastavené a rozbehnuté - viete získať investíciu naspäť v priebehu 6 -12 mesiacov. Všetko samozrejme závisí od Vašich schopností, zázemia, možností synergií.
Platba možná po dohode aj po častiach.
V prípade
záujemcu z inej oblasti, ktorý nemá záujem predávať potraviny - je majiteľ ochotný predať aj samotné riešenie eshopu - v tomto prípade je cena eshopu 10 000 €
– ide o odladený e-shop, ktorý je možné ľahko
pretransformovať na požadované produkty. Len samotné programovanie e-shopu
stálo viac ako 18 000€ plus čas majiteľov investovaných do odladenia projektu.
Využitím tejto férovej ponuky získate už odladený fungujúci e-shop najvyššej možnej
kvality. Ušetríte čas potrebný pre výber dodávateľa, testovanie atď. Len
vymeníte zoznam produktov... za vami ponúkaný tovar.
Detailné informácie:
V prípade otázok a záujmu o kúpu tejto spoločnosti nás prosím kontaktujte emailom na info@m2b.sk a predajom priamo cez našu spoločnosť získate príjemný bonus v hodnote 500 Eur. Podmiekou je uvedenie Vášho kontaktného tel. čísla a my sa vám obratom ozveme a dohodneme sa na ďalšom postupe, zorganizujeme stretnutie s majiteľom.
Naša spoločnosť M2B a.s. poskytuje služby predaja ready made firiem ako aj aktívnych spoločností už od roku 2009. Za toto obdobie sme predali viac ako 1000 spoločností a pozitívne hodnotenia máme nielen od koncových klientov - nových majiteľov spoločností ale aj partnerských advokátskych či účtovných kancelárií - stačí si prečítať referencie nižšie.
Hlavnou činnosťou spoločnosti je prevádzkovanie e-shopu „Ty-kokos!“. E-Shop bol založený v júni 2017 s cieľom priniesť na slovenský trh vysoko-kvalitné organické produkty značky Maya Gold, ktorá sa už dlhé roky špecializuje na výrobu a distribúciu produktov z kokosu, agáve, šalvie hispánskej (chia semienka) a olivovníka. Postupne sa spoločnosti podarilo svojim prístupom osloviť a presvedčiť na spoluprácu aj populárneho slovenského výrobcu orechových masiel InfiNuty a obľúbeného českého výrobcu kokosových produktov SENSE COCO.
Na sociálnych sieťach má e-shop viac ako 1200 lajkov na platforme Facebook a vyše 600 sledovateľov na Instagram-e.
Samotnú e-shopovú stránku www.ty-kokos.sk navštívi cca 480 ľudí mesačne.
Dôvod predaja: sústredenie sa na iné podnikateľské projekty
Lokalita: spoločnosť pôsobí prostredníctvom e-shopu na celom území SR
Majetok: E-shop aktuálne disponuje skladovými zásobami tovaru v hodnote nákupných cien cca 1 200 EUR bez DPH
• Veľké množstvo fotiek, letáky, príbalový leták, cenník a pod.
Personálne obsadenie: bez zamestnancov, e-shop je plne automatizovaný
Vek firmy: 3 roky
Spoločnosť je vhodná pre (adresáti ponuky/synergie):
Podnik je vhodný pre záujemcu, ktorý chce pokračovať v prevádzkovaní e-shop ale aj pre začínajúcich mladých podnikateľov.
Zmluvné vzťahy:
- Vybudovaný dlhoročný vzťah priamo s výrobcom širokého sortimentu organických produktov značky Maya Gold a na to nadväzujúce exkluzívne nákupné ceny.
- zmluvný vzťah so spoločnosťou zabezpečujúcou skladovanie a logistiku – plne automatizovaný integrovaný systém + možnosť dovozu tovaru aj do zahraničia (Česká republika, Maďarsko, Poľsko,...)
Prognóza, odporúčania:
Objednávkový proces celý e-shop je plne automatizovaný a integrovaný priamo so skladovacím a logistickým systémom externej spoločnosti, čo znamená, že vlastník e-shopu nemá takmer žiadnu prácu s vybavením objednávky zákazníka. Objednávka od zákazníka ide priamo systémom do rozhrania skladu, kde zamestnanci skladu objednávku zabalia a odošlú zákazníkovi. Faktúra sa takisto vytvorí automaticky a je priložená k objednávke. Tento systém zaručuje rýchle dodanie tovaru - v rámci celej SR do 2 pracovných dní a v rámci Bratislavy dokonca v niektorých prípadoch v ten istý deň.
Dodávanie tovaru je po úprave jazykovej mutácie e-shopu možné jednoducho rozšíriť aj do Českej republiky, prípadne do Poľska alebo Maďarska, nakoľko externá skladovacia a logistická spoločnosť zabezpečuje dodávanie aj na tieto trhy.
Odporúča sa predovšetkým rozvíjať a ponúkať produkty aj do kamenných obchodov a takisto je odporúčané zvážiť vstup na český trh, ktorý je známy záujmom ľudí o online nakupovanie.
Cena: bude určená dohodou predávajúceho a kupujúceho
Detailné informácie: V prípade otázok a záujmu o kúpu tejto spoločnosti nás prosím kontaktujte emailom na info@m2b.sk s uvedením kontaktného tel. čísla a my sa vám obratom ozveme a dohodneme sa na ďalšom postupe, zorganizujeme stretnutie s majiteľom a spustíme celý proces predaja.
Naša spoločnosť M2B a.s. poskytuje služby predaja ready made firiem ako aj aktívnych spoločností už od roku 2009. Za toto obdobie sme predali viac ako 1000 spoločností a pozitívne hodnotenia máme nielen od koncových klientov - nových majiteľov spoločností ale aj partnerských advokátskych či účtovných kancelárií - stačí si prečítať referencie nižšie.
Predmet ponuky: firma /obchodná spoločnosť/ so zameraním na inštaláciu protipožiarnych systémov a protipožiarnej ochrany stavieb
Predmet podnikania: inštalácia protipožiarnych systémov a protipožiarnej ochrany stavieb
Dôvod predaja: zmena priorít majiteľa
Lokalita: Nitriansky kraj
Obrat: posledný rok: 4 000 000 Eur
Nehnuteľnosť: áno – možnosť predaja s nehnuteľnosťou ale i bez nej
Základné zameranie firmy: Základné zameranie firmy je dodávka a inštalácia protipožiarnych systémov a protipožiarna ochrana stavieb. Pre našich zákazníkov zabezpečujeme komplexný servis od projektovej prípravy, cez dodávky a inštaláciu až po prevádzkovú údržbu, opravy, kontroly a revízie. Spoločnosť má 15 ročnú históriu. Momentálne je bez akýchkoľvek úverov alebo leasingov. Spoločnosť má zabehnutý systém manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015.
Personálne obsadenie:
THP:
Sekretariát: 1 osoba
Obchod: 1 osoba
Technická podpora: 5 osôb
Projekčné oddelenie: 6 osôb
Servisné oddelenie: 4 osoby
Výroba a montáž:
Externí dodávatelia (živnostníci alebo sro) – cca 20 ľudí
Ekonomika:
Bežné účtovné obdobie spoločnosti je od 01.10. kalendárneho roku do 30.09. nadchádzajúceho roku
Predaj nehnuteľnosti - 1 065 000 Eur bez DPH vrátane nájomníkov – viď bod nehnuteľnosti
Predaj firmy vrátane nehnuteľnosti – dohodou
Detailné informácie:
V prípade otázok a záujmu o kúpu tejto spoločnosti nás prosím kontaktujte emailom na info@m2b.sk s uvedením kontaktného tel. čísla a my sa vám obratom ozveme a dohodneme sa na ďalšom postupe, zorganizujeme stretnutie s majiteľom a spustíme celý proces predaja.
Naša spoločnosť M2B a.s. poskytuje služby predaja ready made firiem ako aj aktívnych spoločností už od roku 2009. Za toto obdobie sme predali viac ako 1000 spoločností a pozitívne hodnotenia máme nielen od koncových klientov - nových majiteľov spoločností ale aj partnerských advokátskych či účtovných kancelárií - stačí si prečítať referencie nižšie.
Predmet ponuky: s. r. o. s vyše 13 ročnou históriou zaoberajúca sa nábytkovým kovaním
Predmet podnikania: Firma sa zoberá nábytkovým kovaním
Dôvod predaja: Pracovné vyťaženie spojené s vykonávaním práce v zahraničí a s tým spojený nedostatok času.
Počet zamestnancov: 3
Lokalita: Žilinský kraj - Žilina
Nehnuteľnosti: možnosť nájmu súčasných priestorov od predávajúceho ako vlastníka nehnuteľností
Spoločnosť vznikla v roku 2006 a zaoberá sa nábytkovým kovaním pre výrobcov nábytku, ako aj drevárske podniky, stolárske dielne, ale aj pre domácich kutilov, v žilinskom kraji.
V ponuke je široký sortiment nábytkového kovania ako sú úchytky, kľučky, MDF fóliované dvierka, dvierka z masívu, lakované dvierka, MDF lišty, výsuvy, hrany PVC a ABS, výsuvné systémy do kuchynských liniek a vstavaných skríň, relingový systém, systém na otočné koše, nábytkové a stolové nohy a veľa ďalších vecí potrebných na zhotovenie nábytku, ktoré spríjemňujú nielen domov, ale aj kancelárie, predajne a prevádzky. Spoločnosť je exkluzívnym partnerom renomovaných výrobcov nábytkového kovania a kvalitu vie nie len predať, ale predovšetkým kvalifikovane odprezentovať a odborne poradiť pri jej výbere a montáži.
V súčasnosti zamestnáva spoločnosť 3 zamestnancov.
Predmetom predaja sú taktiež zásoby, dodávatelia ( výhradné zastúpenia pre určitý sortiment), odberatelia, kvalifikovaní a zaučení zamestnanci, fungujúci internetový obchod, meno spoločnosti, drobný majetok (regále, nábytok PC, tlačiarne, vzorkovne, 1 auto – citroen berlingo,...)
Spoločnosť sídli vo vlastných priestoroch (v priestoroch vo vlastníctve predávajúceho spoločnosti). Pričom budova, resp. nehnuteľnosť v ktorých spoločnosť, ktorá je predmetom predaja sídli, nie je predmetom predaja. Kupujúci môže uvedené priestory využívať na podnikanie na základe dohodnutého prenájmu alebo prevádzku presťahovať. V prípade záujmu o prenájom je očakávaná / orientačná výška nájomného 2.000 € mesačne bez DPH (cca 320 m2 - sklad, vzorkovňa, kancelárie) + energie.
Spoločnosť je vhodná pre (adresáti ponuky/synergie):
Podnik je vhodný pre záujemcu, ktorý je rozhodnutý pokračovať v predmete podnikania spoločnosti, venovať sa naďalej nábytkovému kovaniu, predajom komponentov a nábytkových kovaní pre výrobcov nábytku.
Detailné informácie: V prípade otázok a záujmu o kúpu tejto spoločnosti nás prosím kontaktujte emailom na info@m2b.sk s uvedením kontaktného tel. čísla a my sa vám obratom ozveme a dohodneme sa na ďalšom postupe, zorganizujeme stretnutie s majiteľom atď.
Naša spoločnosť M2B a.s. poskytuje služby predaja ready made firiem ako aj aktívnych spoločností už od roku 2009. Za toto obdobie sme predali viac ako 1000 spoločností a pozitívne hodnotenia máme nielen od koncových klientov - nových majiteľov spoločností ale aj partnerských advokátskych či účtovných kancelárií - stačí si prečítať referencie nižšie.
Predmet ponuky: firma/s.r.o. poskytujúca služby skrášľovania teľa, fitness a maloobchod (doplnky výživy, kozmetické výrobky a oblečenie)
Dôvod predaja: Sústredenie sa majiteľov na iné podnikateľské projekty
Lokalita: Bratislava + Pezinok
Nehnuteľnosti: 2 prenajaté nehnuteľnosti
Zameranie a opis firmy:
Spoločnosť vznikla v roku 2018. V súčasnosti prevádzkuje spoločnosť 2 štúdia: Shape it Up Pezinok a Shape it Up Bratislava - Rača.
Našim klientom ponúkame jedinečné a komplexné služby vo sfére fitnesu – (registrácia klientov, krátke školenie, obsluha pred, počas a po tréningu, krásne a čisté prostredie, milý a profesionálny personál, cvičenie v súkromí, rodinná atmosféra, efektívne výsledky za krátky čas).
Ako jedna z mála spoločností na trhu ponúkame cvičenie prostredníctvom tzv. Infrashape Horizontal. Infrashape Horizontal je ležatý bicykel v kapsule – predstavuje v súčasnosti najmodernejšie a najefektívnejšie kardio cvičenie – 5x efektívnejšie ako klasické cvičenie v posilňovni.
Okrem uvedených služieb vykonávame aj činnosť maloobchodného predaja rôznych doplnkov výživy, nápojov, kozmetických výrobkov a športového oblečenia.
Majetok firmy:
Firma vlastní 4 fitness stroje v celkovej hodnote 60 000€ + ďalší hnuteľný majetok v hodnote cca 22 000€. Okrem toho sú priestory prevádzok upravené prácou a materiálmi v hodnote cca 17 000€.
Okrem uvedeného má spoločnosť prenajaté 2 nebytové priestory v polyfunkčnej budove, pričom cena nájomného za priestor v Bratislave - Rači je 1 100€ + DPH mesačne (vrátane energii) a v Pezinku 1 100€ + DPH + 150€ energie mesačne. Zaplatené najomnozabäzpečovacie kaucie vo výške 3 000€ + dvojmesačné nájomné vopred zaplatené v sume 4 550€ bez DPH.
Súčasťou majetku spoločnosti sú aj jej nehmotné aktíva ako obchodné kontakty, databázy klientov (okolo 450 klientov), vypracovaný web a sociálne siete (najmä Facebook a Instagram), licencie (pre meno a logo Shape it Up), povolenia a patenty.
Dôvod predaja: pracovné vyťaženie súvisiace s vykonávaním podnikateľskej činnosti v ďalších obchodných spoločnostiach a s tým súvisiaci nedostatok času
Lokalita: Prevádzky: Bratislava - Rača a Pezinok
Nehnuteľnosti:
Prenajaté 2 nebytové priestory v polyfunkčnej budove, pričom cena nájomného za priestor v Bratislave – Rači (rozloha: 105m2) je 1 100€ + DPH mesačne (vrátane energii) a v Pezinku (rozloha: 105m2) 1 100€ + DPH + 150€ energie mesačne.
Zmluvy, kontrakty:
- licencia pre meno a logo Shape it Up
- cca 450 klientov
Očakávaná cena predávajúceho:
Samostatne pobočka Pezinok: 70 000 € / dohodou
Samostatne pobočka Bratislava - Rača: 55 000 € / dohodou
Za obe štúdia súčasne so zľavou: 120 000 € / dohodou
Vek firmy: 1 rok
Spoločnosť je vhodná pre (adresáti ponuky/synergie):
Podnik je vhodný pre záujemcu, ktorý chce pokračovať v prevádzkovaní štúdii a fitness služieb, resp. ktorý by chcel prevziať vybavenie a klientelu podniku a presunúť ich do svojich už existujúcich prevádzok.
Detailné informácie: V prípade otázok a záujmu o kúpu tejto spoločnosti nás prosím kontaktujte emailom na info@m2b.sk s uvedením kontaktného tel. čísla a my sa vám obratom ozveme a dohodneme sa na ďalšom postupe, zorganizujeme stretnutie s majiteľom atď.
Naša spoločnosť M2B a.s. poskytuje služby predaja ready made firiem ako aj aktívnych spoločností už od roku 2009. Za toto obdobie sme predali viac ako 1000 spoločností a pozitívne hodnotenia máme nielen od koncových klientov - nových majiteľov spoločností ale aj partnerských advokátskych či účtovných kancelárií - stačí si prečítať referencie nižšie.
Predmet podnikania: Strojársky priemysel a kovovýroba
Dôvod predaja: Dôchodkový vek majiteľa
Počet zamestnancov: 27
Lokalita: Trenčiansky kraj
Obrat: 1500000 €
Nehnuteľnosti: áno - vo vlastníctve
Predmetom predaja je spoločnosť situovaná v Trenčianskom kraji, ktorej areál sa nachádza v blízkosti diaľnice.
Obrat firmy: v priemere za posledné 4 roky = cca 1,5 mil Eur/rok
Požadovaná cena: 2,5 mil. s tým, že jej určenie môže byť samozrejme predmetom ocenenia - dohody medzi predávajúcim a kupujúcim.
Spoločnosť vlastní rozsiahly výrobný areál s pozemkami 2600 m2 ,administratívnou budovou, sociálna časť s ubytovaním a výrobnými halami s 5 t žeriavom vo výške 5 m .Vo výstavbe nová výrobná hala 680 m2, skladovacia hala. Hodnota nehnuteľností bez strojov je cca 1,5 mil. Eur, k dispozícii je aj znalecký posudok.
Predmet činnosti
Firma má tri odnože, všetky tri sú zamerané na kvalitu prevedenia .Firma má certifikát kvality ISO 9001:2009
1.Výroba malosériových stredne veľkých náhradných dielov na základe zvárania , CNC sústruženia a CNC frézovania., ako aj klasického obrábania na horizontkách, karuseli sústruhoch a frézach s povrchovou úpravou striekaním, čiernením ,zinkovaním
Opracovávame železo, ušlachtilé ocele, nerez aj plasty Ku každému výrobku dodávame merací protokol na 3D meracom stroji Wenzel. Máme skupinu vysokokvalifikovaných robotníkov aj technikov
Strojné vybavenie je v prezentácii. 80 % produkcie je pre stálych zákazníkov na základe dlhodobých kontraktov menia sa len modifikácie výrobkov a systém kvalitných poddodávateľov. Dôležitou súčasťou produkcie je výroba podskupín strojov do gumárskeho priemyslu s montážou hydrauliky elektriky a pohonov a výroba kompletných strojov pre poľnohospodárstvo vrátane montáže hydropohonov a elektriky.
2.Výroba a montáž oceľových konštrukcii ,stavba oceľových hál opláštení plechom aj sendvičovým panelom, klampiarske výrobky Stavebné zámočníctvo, prístrešky, polykarbonátové prestrešenia. Výrobky z klasického železa aj nereze. Postavili sme oceľovú časť s opláštením pre 14 Kauflandov,3 Tesca, Billu, výrobné haly napr. pre Continental a iné firmy čističky odpadových vôd. V poslednom čase pracujeme pre ŽSSR na rekonštrukcii trate na 160 km. Mali by sme sa podielať v najbližšej dobe na najväčšej stavbe železníc na Slovensku , kde sa ide stavať 14 mostov a 2 tunely.
Firma zabezpečuje aj projektovú dokumentáciu na jednotlivé stavby pripravuje sa výstavba výrobnej haly –začiatok výstavby 03/17 a sociálnej budovy –začiatok výstavby 04/17
3.Obchodná činnosť: firma sa dlhodobo zabezpečuje predaj pneumatík na základe dlhodobých zmlúv s partnermi, predaj hutného materiálu a polykarbonátu s príslušenstvom
Naši zákazníci oceňujú najmä kvalitu našej výroby, cenovú úroveň a dodržiavanie zmluvných podmienok
Strojné vybavenie:
Vo vlastníctve firmy sú nasledovné stroje:
· Sústruh Masturn 70 CNC (720 x 2000)
· Obrábacie centrum MCV 1000 Qiuck (1300 x 600x 660)
· Vertikálne CNC obrábacie centrum VMC 2000S(2000/900/850)
· Karusel SK 16 Ø 1620x 1600,
· Horizontálna vyvŕtavačka VH 13.8 (3500 x 2000 x 1250),
· Horizontálna vyvŕtavačka VH 80 (800 x 800)
· Sústruh hrotový TOS SN 71 (700 x 1200)
· Sústruh hrotový TOS SU 50A (430 x 1000)
· Sústruh hrotový CU 401 (300 x 1200)
· Sústruh hrotový TOS 40 (400 x 1500) Fréza 497 (1500 x 500)
Predmet ponuky: predaj 100% obchodného podielu, prípadne podľa dohody. Záujem je o 100% predaj živej firmy vrátane výrobného programu, know-how, budovy, pozemku, strojov a technológie, možná aj dohoda o predaji majority a dohoda o ďalšom postupe.
Predmet podnikania: Kovovýroba
Dôvod predaja: zdravotný stav, rodinné dôvody
Počet zamestnancov: 40
Lokalita: Považie
Obrat: 1500000 €
Nehnuteľnosti: vo vlastníctve
Prvé skúsenosti s podnikaním začal získavať terajší konateľ spoločnosti ešte v r. 1999 ako SZČO. Trieskovým obrábaním kovov sa začal zaoberať v roku 2004 a tejto činnosti sa spoločnosť venuje doteraz. Zaoberá sa najmä obrábaním na CNC frézach vertikálnych aj horizontálnych a na CNC obrábacích centrách. Vyrába široký sortiment súčiastok od najmenších rozmerov až po veľkorozmerové platne a konštrukcie. Zameranie na kooperácie pre zákazníkov, až 80% obratu tvoria dodávky pre stálych zákazníkov, s ktorými je nadviazaná dlhoročná spolupráca. Spoločnosť každoročne investuje do obnovy strojového parku, čo sa pozitívne odráža na každoročnom náraste obratu . Spoločnosť má vlastnú výrobnú halu so sociálnym zázemím a kanceláriami, ktorá prešla v r. 2015 kompletnou rekonštrukciou s využitím prostriedkov zo štrukturálnych fondov EU. V roku 2014 postavila novú montovanú halu (skolaudovaná v r. 2015), ktorá je o.i. vybavená mostovým žeriavom ABUS s nosnosťou 8t na manipuláciu s veľkorozmerovými dielmi. Z prostriedkov EU spoločnosť nakúpila v r. 2014 aj CNC horizontálnu vyvrtávačku a v r. 2015 5-osé CNC centrum na obrábanie veľkorozmerových dielcov a tiež softvér na spracovanie programov obrábania, vrátane 5-osého súvislého obrábania. Všetky stroje vo firme sú zosieťované a prepojené cez server, s možnosťou distribúcie programov obrábania z centrálneho počítača. Okrem uvedených nových strojov sú v majetku firmy ďalšie stroje: CNC sústruh, r.v. 2012, klasický sústruh, klasická fréza a klasická horizontálna vyvrtávačka staršieho dáta výroby, jedno 3 – osové a dve 5 - osové CNC centrá, vyrobené v r. 2001, jedno-, dvoj- a troj – metrové CNC frézy vyrobené po roku 2007, tri pásové píly, zváračky, rovnací hydraulický lis, klasické brúsky a množstvo ručného náradia na odhrotovanie súčiastok a dokončovacie práce. Spoločnosť je vybavená aj skladom materiálu a skladom nástrojov, meracím pracoviskom vybaveným aj 3-D merací prístrojom, má kompletné administratívne zázemie. Na plánovanie, TPV, sledovanie výroby a vyhodnocovanie merateľných výstupov výroby má firma zakúpený softvér PdC. Na manipuláciu s materiálom aj tovarom má firma k dispozícii stĺpové žertvy, 2 vysokozdvižné vozíky a 3 úžitkové automobily. Účtovníctvo firmy je zverené externej účtovnej firme. Vďaka dobre zabehnutej kooperácii s firmami z regiónu spoločnosť ponúka svojim zákazníkom kompletnú výrobu a opracovanie vrátane povrchových úprav a tepelného spracovania (mimo montáže). Firma si sama vychováva nových zamestnancov, vďaka čomu je aktuálne vo firme zamestnaných viac ako 50% zamestnancov vo výrobe aj v technickej príprave výroby z radov mladých ľudí, ktorí boli zaškolení priamo vo firme.
Viac informácii Vám poskytneme na tel. číslach: 0221 029 987, 0908 519 768 alebo využite kontaktný formulár nižšie a ozveme sa Vám vo vami navrhnutom čase.
Predmet ponuky: Predaj 100 % obchodného podielu, vrátane výrobného programu, know - how, budovy, pozemku, strojov a technológie
Predmet podnikania: Kamenárstvo
Dôvod predaja: iné aktivity majiteľov
Počet zamestnancov: 10
Lokalita: Banskobystrický kraj
Nehnuteľnosti: vo vlastníctve
Predaj spoločnosti s predmetom podnikania: Kamenárstvo- zameranej na ťažbu a spracovanie kameňa a piesku. Výrobu tvoria kamenné výrobky z čadiča (kamenné kocky, obrubniky, šlapáky …). Predmetom predaja je celý areál spoločnosti ( bývalé poľnohospodárske družstvo) a všetky povolenia na ťažbu kameňa a piesku. Odborne odhadovaná hodnota kamennej bane je 750 tis. eur a pieskovej bane 1,45 mil EUR . Predmetom predaja sú aj všetky stroje a mechanizmy slúžiace na ťažbu a spracovanie ťažobného materiálu.
Viac informácii Vám poskytneme na tel. číslach: 0221 029 987, 0908 519 768 alebo využite kontaktný formulár nižšie a ozveme sa Vám vo Vami navrhnutom čase.
Predmet ponuky: Predaj lyžiarskeho strediska, alternatívne nájdenie obchodného partnera, investora pre vybudovanie ubytovacieho zariadenia
Predmet podnikania: Lyžiarske stredisko
Dôvod predaja: nedostatok finančných prostriedkov na vybudovanie ubytovania
Lokalita: Trenčiansky kraj
Obrat: 120000 €
Nehnuteľnosti: vo vlastníctve
Spoločnosť s prevádzkou lyžiarskeho strediska v Trenčianskom kraji.
Ročný obrat cca 120 tis Eur, štatistický počet lyžiarov na sezónu je cca 15 tis.
Lyžiarske stredisko má podľa majiteľa obrovský potenciál, nakoľko svah je dobre situovaný v lese, kde stromy bránia kontaktu slnka a snehu. Vďaka tomuto v rámci Trenčianskeho kraja vždy ako prvé otvára lyžiarsku sezónu a ako posledné končí. Súčasťou strediska sú budovy, ako aj nehnuteľnosti vo vlastníctve spoločnosti. Časť nehnuteľností je prenajatá od obce na dlhodobý nájom (25 rokov).
Súčasťou strediska je celoročná reštaurácia, požičovňa lyžiarskej a snowboardovej výstroje a skiservis. V letnom období sa v areáli strediska organizujú motorkárske zrazy, firemné párty, hudobné festivaly s live kapelami, športové dni ako napr. Rugged Race a i.
Nespornou výhodou je aj zmena legislatívy, nakoľko od 1.1.2016 školy čerpajú dotácie 150,- Eur na každé dieťa na lyžiarske kurzy a letné tábory, čiže je možnosť využiť ubytovacie kapacity na 100% nielen počas zimy ale aj počas celého roka.
Lyžiarske stredisko je vybavené: - menšia chata, garáže (čerstvo postavená hala) + bufet + reštauračný priestor s kapacitou do 80 ľudí s dvomi krbmi s vykurovanými toaletami a dvomi podkrovnými izbami - 4 zjazdovky s osvetlením a ozvučením - 4 vleky ( lyžiarsky vlek Tatrapoma F 12 - 2 ks, lyžiarsky vlek Tatrapoma S - 1 ks, detský lanový lyžiarsky vlek) - 4 snežné delá - 2x Latemar M18, - 2x Latemar Baby - technológia technického zasnežovania - t. j. vysokotlakové potrubie 500m, vysokotlakové čerpadlo, rozvod elektriny + digitálna kompenzácia, hydranty + elektranty, - digitálny profesionálny odbavovací a kamerový systém + zosieťovanie strediska - snežné pásové vozidlo Kässbohrer PB 300 - snežný skúter Arctic Cat vybavený na záchranárske použitie + kanadské sane - parkovisko - traktor John Deer so snežnou radlicou + kosice a mulčovacie zariadenie - požičovňa lyží, lyžiarskych palíc + topánok, snowboardov + topánok - kompletný skiservis - malý traktor na kosenie futbalového ihriska - v letných mesiacoch - kompletné zariadenie dielne, bufetu, vonkajšie sedenie v lete + pódium, ďalšie náradie ako krovinorez, atď.,
Alternatívou k predaju spoločnosti je nájdenie obchodného partnera, investora pre vybudovanie ubytovacieho zariadenia buď nadstavbou a rozšírením existujúcej malej chaty, resp. vybudovania nového objektu s ubytovacími kapacitami. Nevýhodou strediska je prakticky neexistencia ubytovania v tesnej blízkosti lyžiarskeho svahu, v dôsledku čoho napr. len ťažko využiť aj štátne granty v podobe 150 Eur/dieťa pre lyžiarsky výcvik či letný tábor. Požadovaná investícia majiteľa pre vybudovanie ubytovacej kapacity je na úrovni cca 400 tis eur.
Predmet ponuky: predaj živej firmy vrátane klientských kontaktov, dohodnutých budúcich kontraktov, software , skvelého image a dobrého mena firmy, know-how, samotného prototypu fotobúdky, množstva zariadenia a vybavenia, dokonale nastaveného online sveta: web, reklama, PPC, atd.
Predmet podnikania: Fotografické a reklamné služby, eventy, firemné akcie
Dôvod predaja: odsťahovanie sa a život majiteľov v Amsterdame, ktorí nemajú už čas venovať sa projektu funnybox.
Predmet ponuky: Predaj 100% obchodného podielu, prípadne podľa dohody. Záujem je o 100% predaj živej firmy vrátane výrobného programu, know-how, budovy, pozemku, strojov a technológie. Je možná aj dohoda o predaji majority a kooperacii
Predmet podnikania: Kovovýroba
Dôvod predaja: Vysoký vek majiteľov
Počet zamestnancov: 20
Lokalita: Košický kraj
Obrat: 300000 €
Nehnuteľnosti: Vlastný pozemok cca 5500 m2, výrobný závod budova - 2800 m2, plus výrobné stroje
V našej ponuke nájdete s.r.o., a.s., SE - platiteľov aj neplatiteľov DPH. Od roku 2008 predávame 5 firiem týždenne, čo z nás robí firmu s najväčšími skúsenosťami v predaji firiem v SR. Kúpte si firmu od nás - overeného partnera s referenciami.
Výhody kúpy fungujúcej firmy s prevádzkou a zamestnancami
Štandardne ide o etablovaný podnik s históriou a dobrým menom.
Takáto firma má už vybudované dodávateľsko-odberateľské vzťahy, teda netreba začínať od nuly - prípadne ich len kupujúci upraví vo svoj prospech a tým zvýši efektivitu podniku.
Výhodná kúpa, resp. investícia.
Synergie a z nich vyplývajúce benefity, ak podnikáte v rovnakej oblasti ako predávaná firma.
Takáto firma má už vyškolených dlhoročných zamestnancov, takže ich netreba pracne hľadať a zaúčať - samozrejme investor môže podľa uváženia zefektívniť ich počet.
Firma môže disponovať zaujímavými technológiami.
Firma môže mať zaujímavé ekonomické výsledky, ktoré Vám umožnia čerpať úvery či eurofondy a rozvinúť tak spoločnosť.
Iné – podľa vízií nového majiteľa.
Čo o nás hovoria naši klienti
So službami spoločnosti M2B a.s. som bol spokojný, všetko prebehlo tak ako som si želal, dokázali mi zabezpečiť a sprostredkovať kúpu staršej spoločnosti podľa mojich kritérií. Len som podpísal pripravené dokumenty a o nič sa ďalej nestaral. Služby tejto firmy odporúčam.
Tomáš Novosad, MBA - konateľ spoločnosti
AQUAENERGY, s.r.o.
Nakoľko som bol s kúpou spoločnosti od Vás spokojný, rozhodol som sa využiť i vaše služby vedenia účtovníctva. Celá komunikácia je na vysokej úrovni, v podstate len Vám odovzdám doklady a podpíšem vami pripravené priznania a výkazy. Vaše služby v oblasti vedenia účtovníctva a predaja spoločností môžem len odporučiť všetkým klientom, ktorý potrebujú komunikovať v nemčine za slovenské ceny.
Wolfram Schmidt - konateľ spoločnosti
Sky Carpet Slovakia s.r.o.
„So službami M2B a.s. som bol nadmieru spokojný, komplexne sa postarali o kúpu staršej spoločnosti“, Ing. Bednarčák, konateľ odkúpenej spoločnosti,"
Ing. Bednarčák - konateľ spoločnosti
TEBIO s.r.o.
Vďaka spoločnosti M2B a.s. sme dokázali zohnať staršiu spoločnosť už registrovanú k DPH a mohli realizovať náš projekt v oblasti cestovného ruchu. Všetko bolo vyníkajúco pripravené a zorganizované. Ďakujem
Erik Žofaj, člen predstavenstva EDYMAX HOLDING a.s., www.edymax.com
HYDRO - TATRY s.r.o.
Spoločnosť DreamTime s.r.o. sa mi podarilo vďaka kolektívu M2B a.s. rýchlo a výhodne predať, bol som s odvedenou prácou spokojný“, Mgr. Tamas Balla, bývalý konateľ a majiteľ obchodnej spoločnosti DreamTime s.r.o., emailový kontakt na predávajúceho: tome@dreamtime.eu
Tamas Balla - konateľ spoločnosti
DreamTime s.r.o.
Prístup M2B a.s. hodnotím profesionálne, reagovali promptne, na základe mojej žiadosti bez dlhších čakaní zabezpečili aj potvrdenia o nedoplatkoch od daňového úradu, sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne“
Klient od nás kupoval spoločnosť s históriou JANSU s.r.o. , momentálne už podniká pod svojim novým obchodným menom TEU sped, s.r.o.
Tomás Hulan - konateľ spoločnosti
JANSU s. r. o.
S kúpou ready made firmy od M2B a.s. som bola spokojná, všetko prebehlo na vysokej profesionálnej úrovni, tak ako som si predstavovala.
Naša spoločnosť sa bude zaoberať výstavbou mostov..
Paulína Chmelíková - konateľ spoločnosti
KANGAL s.r.o.
S kúpou ready made spoločnosti od M2B a.s. som bol spokojný, zápis zmien pri prepise spoločnosti prebehol hladko a bez komplikácií. Z našej strany neboli potrebné žiadne úkony okrem podpisu nimi pripravených dokumentov. Služby spoločnosti M2B a.s. odporúčam.
Ing. Slavomír Pirk - konateľ spoločnosti
NIKOZA s. r. o.
Pre uskutočnovanie našich podnikateľských aktivít sme potrebovali firmu s registráciou k dph. Nemali sme dostatok času, tak sme sa rozhodli pre kúpu ready made od M2 Business. Garancia čistoty firmy, ine referencie ako i pristup pri konzultacii nas presvedcili vyuziť ich sluzby. Vsetko prebehlo ako bolo dohodnute, cize mozem sluzby vasej firmy len odporučiť.
Bc. Monika Fogašová, spoločníčka
KALGOORLIE s. r. o.
For our business activities, we needed a Slovak company with a VAT registration. We did not have enough time, so we decided to buy a ready made company from M2 Business. Everything went as agreed, so we can only recommend their services. We also ordered accounting services and the service of virtual office.
Julija Kulagina, director
Decostone s.r.o.
So službami spoločnosťou M2 business SK s.r.o. som bol veľmi spokojný. Bol som veľmi milo prekvapený ako rýchlo boli podklady na odkúpenie firmy pripravené a úkon zrealizovaný. Túto spoločnosť môžem len vrelo odporúčať. Naša spoločnosť KENSO s.r.o. sa momentálne zaoberá predajom plastových okien, dverí a bezpečnostných dverí.
Miroslav Mikloš - konateľ spoločnosti
KENSO s. r. o.
Predaj mojej firmy ENERGOPOL s. r. o. prebehol rýchlo a korektne. Služby M2 Business budem využívať i naďalej.
Mgr. Martin Dančo, bývalý konateľ a majiteľ spoločnosti
ENERGOPOL s. r. o.
Som spokojný, pri predaji mojej firmy sme doriešili účtovné aj právne veci. Služby M2B a.s. odporúčam ďalej.
Peter Bilka, bývalý konateľ a majiteľ spoločnosti PB-PETEX s. r. o.
PB-PETEX s. r. o.
Obchod vo veci predaja mojej spoločnosti MET s. r. o. prebehol bez problémov.
Služby boli poskytnuté na profesionálnej úrovni a som rád, že som túto záležitosť zveril teamu M2 Business s. r. o.
Ján Gavorník, bývalý konateľ a spolumajiteľ spoločnosti MET s. r. o.
MET s. r. o.
Predaj DreamsGo, s. r. o. prebehol podľa mojich predstáv. Všetko na čom sme sa dohodli, aj platilo a plnilo sa. M2 Business budem odporúčať aj známym.
Matej Földeš, bývalý konateľ a majiteľ spoločnosti DreamsGo, s. r. o.
DreamsGo, s. r. o.
Po kúpe readymade spoločnosti cez spoločnosť M2 Business SK s. r. o. využívame účtovný servis vo vašej spoločnosti. Sme spokojní a ceníme si aj rady ktoré nám poskytujete v daňovej a účtovnej oblasti. Vaše účtovné služby odporúčam všetkým záujemcom.
Peter Pánis - konateľ spoločnosti
MADEIRA s. r. o.
Nakoľko už viacero obchodných partnerov od Vás kupovalo slovenské ako i české firmy, využil som ich i ja. Všetko prebehlo ako som bol informovaný. Prepis firmy do dvoch týždňov a do mesiaca mala fima i DPH ako bolo deklarované. Využívam i služby sídla ako i vedenia účtovníctva a som spokojný.
Juraj Ferenczi - konateľ spoločnosti
POBOXON s. r. p. CZ firma
Rýchle vybavenie, profesionálny prístup a veľmi príjemní ľudia. S predajom spoločnosti som bol nadštandardne spokojný. Určite odporúčam a rád sa v budúcnosti znovu obrátim na Vaše služby.
Ing. Roman Sandtner, bývalý konateľ a majiteľ
RANK s. r. o.
Chcela by som poďakovať spoločnosti M2 Business SK s.r.o., ktorá nám pomáhala pri kúpe spoločnosti. Vyjadrujeme vďaku za ochotu, profesionálny a veľmi príjemný prístup. Služby M2 Business určite odporúčam a v prípade potreby ich využijeme aj v budúcnosti.
Irena Chylová - konateľ spoločnosti
4procurement s. r. o.
Dobrý deň pani Gálová,
chcem sa Vám touto cestou ešte raz poďakovať za zdarnú kúpu ready made firmy CLEMENCE s.r.o. od Vašej spoločnosti M2 Business SK. Takýto proces som absolvoval prvýkrát v živote a priznám sa, že som mal z toho na začiatku zvláštne pocity s otáznikmi z nepoznaného.
Váš osobný prístup, ako aj prístup Vašej spoločnosti bol profesionálny. Môžem len konštatovať, že ak v budúcnosti budem potrebovať obdobnú pomoc pri zakladaní spoločnosti, určite sa obrátim na Vás a Vašu spoločnosť.
Vaše služby môžem aj iným len odporúčať.
Ing. Vladimír Kiseľa - konateľ spoločnosti
CLEMENCE, s.r.o.
Chceli sme nasu nefunkcnu s.r.o. odpredat inemu zaujemcovi nakolko nam podnikatelsky zamer nevysiel.Nasli sme nahodou firmu M2Business SK s ktorou bol som nadmieru spokojny. Nielen s pristupom ,profesionalitou a ochotou ale celkovym procesom predaja firmy inemu zaujemcovi. Ak budem podobnu zalezitost riesit opät , urcite sa obratim opät na nich resp. ak bude niekto z mojho okolia potrebovat podobnu sluzbu , bez vahania ju odporucim.
Jozef Keszocze, bývalý konateľ
Davové šialenstvo s. r. o.
V prvom rade veľké Ďakujem firme M2B a.s.. O spoločnosti M2B sme sa dozvedeli na základe veľmi dobrých referencií, práve preto sme sa obrátili s požiadavkou o kúpu ready-made firmy, keďže nás čas veľmi súril. Bála som sa koľko toho treba riešiť, všetci to poznáme... táto firma mi ukázala pravý opak – zriadenie firmy trvalo cca 20 minút, vždy som sa na nich mohla obrátiť a do dnešného dňa sú mi veľmi nápomocní – a mojich otázok nikdy nebolo málo...
Táto firma je jedna z mála, ktorá Vám uľahčí začiatok podnikateľského života, papierovačiek, pri tejto firme by som dala moto: „nepoznáme nemožné“! Najdôležitejšia vec v riešení začiatku a celého podnikania je pre mňa teraz čas... Aj tu som sa príjemne prekvapila... za pár minút bola firma a my sme mohli začať podnikať.
Ďakujem ešte raz za promptný, ústretový, férový prístup... Táto firma nemá konkurenciu! ĎAKUJEM, túto firmu som už teraz odporučila ďalším známym a bude tak aj v budúcnosti.
Erika Tormaova, splnomocnenec
LACHERY s. r. o.
Spoločnosť M2B som kontaktoval v momente, kedy som sa chcel zbaviť staršej, v podstate nefungujúcej spoločnosti s.r.o. Celý proces predaja prebehol bez problémov, všetky dokumenty boli skvele pripravené. Vyjadrujem týmto moju spokojnosť a ďakujem za spoluprácu.
Pribila, bývalý konateľ
K - TREND spol. s r. o.
Dobrý deň prajem , ďakujem Vám za spoluprácu pri odkúpení spoločnosti. Oceňujem Váš aj Vašej spoločnosti profesionálny prístup a teším sa na ďalšiu prípadnu spoluprácu.
Ing.Ján Zima - konateľ spoločnosti
RZ plus, s.r.o.
Rada by som sa podelila o moju skúsenosť pri kúpe ready made firmy. Ponuku firiem z portfólia M2B a.s. som si našla na internete. Bola som veľmi spokojná s profesionálnym,flexibilným a milým prístupom. Celý predaj prebehol veľmi rýchlo, čo naozaj oceňujem. Skutočne dobrá voľba - firmu M2B a.s. doporučujem a ešte raz ďakujem.
Soňa Záhradná - konateľ spoločnosti
NAIROBI s.r.o.
Spoločnosť M2B a.s. som oslovila na základe požiadavky klienta za účelom kúpy existujúcej spoločnosti s ručením obmedzeným. So službami spoločnosti som bola veľmi spokojná, poskytovaný servis je komplexný a profesionálny. Služby Vašej spoločnosti odporúčam aj ďalším klientom.
Advokátska kancelária JUDr. Ivana Tomkowa
VALDINI s. r. o.
Pre rýchle rozbehnutie nového projektu potreboval náš klient rýchlo zakúpiť spoločnosť, ktorá by už bola platiteľom DPH. Na základe referencií od kolegov sme oslovili M2B a.s.. Celý predaj prebehol podľa našich predstáv a k spokojnosti klienta. Služby tejto firmy môžem len odporučiť.
JUDr. Peter Lišiak, PhD. advokát
Fox Martens Advisory s. r. o.
Chcem podakovat spolocnosti M2B a.s. za sluzby pri predaji spolocnosti ELMES SK, s.r.o. Vsetky podklady boli perfetkne pripravene a poskytnute sluzby boli profesionalne. Predaj prebehol rychlo a bez najmensich problemov. Sluzby tejto spolocnosti rad odporucam.
Frantisek Gamcik - konateľ spoločnosti
ELMES SK, s.r.o.
Potreboval som vyriešiť predaj našej s.r.o., ktorá už dlhšiu dobu nevykazovala žiadnu činnosť. A mal som veľké šťastie, že som na internete našiel spoločnosť M2 Business SK, ktorá promptne a s vysokou profesionalitou vyriešila predaj našej s.r.o. Osobitne chcem poďakovať p. JUDr. Marônekovi za ozaj profesionálny a milý prístup pri riešení celej veci.
Túto spoločnosť dopručujem všetkým, čo potrebujú pomôcť bez stresu a zbytočných požiadaviek vyriešiť ich aktuálny dopyt.
Ešte raz veľmi ďakujem.
Ing. Marián Michálek - konateľ spoločnosti
ALDAS-ALFA s.r.o.
Vďaka M2B a.s. sme mohli v relatívne krátkej dobe realizovať naše podnikateľské aktivity. Behom jedného týždňa nám spoločnosť pripravila všetky potrebné dokumenty a zmluvy týkajúce sa odkúpenia ready-made spočnosti s.r.o., z našej strany stačilo dokumenty podpísať. Služby M2B a.s. by som odporučil všetkým, ktorý jednoducho potrebujú založiť / odkúpiť spoločnosť bez zbytočných starostí.
Jakub Moravčík - konateľ spoločnosti
Webnotion s.r.o.
Pri predaji našej s.r.o. sme boli spokojní vo všetkom a so všetkými vašimi službami. I napriek väčšej vzdialenosti, ktorá obmedzovala osobný kontakt predaj firmy prebehol k našej absolútnej spokojnosti. Ďakujeme. Sluzby M2 BUSINESS SK možem len odporučiť.
Peter Turčok, bývalý konateľ
LEGAPO s. r. o.
K predaju nepotrebnej spoločnosti sme využili služby spoločnosti M2B.sk, ktorá zabezpečila sprostredkovanie predaja obchodného podielu s kompletným servisom podľa dohody. Vysoká miera profesionality, flexibility a ústretovosti zabezpečila bezproblémový prevod obchodného podielu. V prípade potreby by som v budúcnosti neváhal opäť osloviť rovnakú spoločnosť
Filip Bobrík, Bývalý konateľ
HABSBURG s.r.o.
Potreboval som predať našu firmu. Keďže som s tým nemal žiadne skúsenosti, hľadal som niekoho, kto je na to odborne zdatný. Na internete som našiel spoločnosť M2B a.s. a po prečítaní jej referencií som ju oslovil. Bol som milo prekvapený, ako rýchlo, jednoducho a bez zbytočných prieťahov zorganizovali predaj našej s.r.o.. Chcel by som sa hlavne poďakovať za ich profesionálny a zároveň milý prístup. Po mojich len pozitívnych skúsenostiach sa teším na našu prípadnú ďalšiu spoluprácu a vrelo odporúčam služby poskytované na webstránke www.M2B.sk
Ing. Slavomír Soják, bývalý konateľ
VA OENO s. r. o.
So službami spoločnosti M2 Business SK som bol spokojný.
Spoločnosť sprostredkovala odpredaj mojej s.r.o. Novému majiteľovi. Všetko prebehlo veľmi rýchlo a z jednania zamestnancov som cítil skúsenosti a profesionalitu. Služby spoločnosti M2 Business odporúčam aj iným ľuďom.
Andrej Pavlík - bývalý konateľ
APK Consulting, s.r.o.
Spoločnosť M2B a.s. sme si vybrali na základe množstva dobrých referencií a bolo to správne rozhodnutie. Kúpou ready-made spoločnosti sme ušetrili veľa času, všetky náležitosti spojené s kúpou spoločnosti boli vybavené za jeden deň. Kúpa prebehla rýchlo a bez akýchkoľvek problémov. Služby M2B a.s. sú na profesionálnej úrovni a môžeme ich len odporúčať.
Michal Olejník - konateľ spoločnosti
HANYA s.r.o.
Spoločnosť M2 Business SK mi zrealizovala zápis zmien v obchodnom registri a následne som kúpil ready made s.r.o z jej ponuky.
Stačila jedna moja návšteva na podpis pripravených dokumentov a všetko prebehlo hladko a rýchlo.
Absolútna spokojnosť z mojej strany.
Peter Abrhám - konateľ spoločnosti
FITROservis s. r. o.
So službami spoločnosti M2B a.s. som veľmi spokojná. Keďže som v podnikaní nováčik, rozhodla som sa obrátiť na profesionálov. Príprava zmluv a odkúpenie ready-made spoločnosti s.r.o. bolo veľmi rýchle, ja som len podpísala dokumenty a mohla som začať realizovať svoje podnikateľské plány. Využitie služieb tejto spoločnosti bolo určite správne rozhodnutie.
Zuzana Štefaňáková - konateľ spoločnosti
Fit and beauty s.r.o.
Spoločnosť M2B a. s. som našiel na webe. Veľmi rýchle sa mi ozvali a začali sme spolupracovať. Potreboval som predať s.r.o.
Boli trpezliví ku mne a poradili mi aké postupy mám urobiť aby moju spoločnosť mohli zobrať do ponuky. Osobne som do Bratislavy z Lučenca cestoval len dvakrát. Ostatná konzultácia prebiehala emailami a telefonicky.Chcem sa touto cestou ešte raz poďakovať odborný a ľudský prístup. Firmu a služby M2B a. s. odporúčam.
Milan Ďurbis - bývalý konateľ
Akademik SK, s.r.o.
M2B a.s. som našiel na internete po dlhšom hľadaní ako zrušiť našu neaktívnu s.r.o. Podľa referencií som dúfal že som našiel tých pravých. A nemýlil som sa. Chceli sme zrušiť našu neaktívnu firmu, no po konzultácii s pánom Marônkom, nám navrhol lepšie riešenie, firmu predať.
S akoukoľvek nejasnosťou mi vždy pomohli a objasnili situáciu a prebehlo to skvelo. Všetko prebehlo hladko a pohodlne, cez mail či telefón, do BA som cestoval len dvakrát. Oceňujem profesionalitu a ľudský prístup, akákoľvek nejasnosť mi bola vždy objasnená.
Neváhajte sa na nich obrátiť, vedia čo robia, a podľa mňa to robia dobre.
Patrik Vaškovič - bývalý konateľ
BagStyle s.r.o.
Pre kúpu firmy už registrovanej k DPH som si vybral spoločnosť z ponuky M2B a.s. na základe pozitívnych referencií a bol som naozaj milo prekvapený. Poskytnutý servis bol na vysokej úrovni,všetky moje doplňujúce otázky boli obratom zodpovedané. So službami som bol veľmi spokojný.
JUDr. Peter Klenovič - konateľ spoločnosti
PIERSON s.r.o.
Uvítali sme možnosť kúpiť "off the shelf" spoločnosť s registráciou platiteľa DPH, s minimálnym počtom transakcií a teda obmedzeným rizikom vyplývajúcim z histórie podnikateľskej činnosti. Je to významná úspora času a nákladov. Ďakujeme
Monika Zacharová, financial manager
TriGranit
Vzhľadom k nedostatku času a komplikovanosti založenia SE, sme sa rozhodli nášmu zahraničnému klientovi odporučiť kúpu už hotovej ready made SE. Komunikácia z vašej strany bola adresná, celý proces predaja prebehol tak ako bol na začiatku deklarovaný. Spoluprácu s M2B a.s. si pochvaľujem a odporúčam aj ďalším kolegom.
Mgr. Marek Holečka, advokát
NEFELIBATA SE
„Kúpa ready made Európskej spoločnosti prebehla rýchlo a tak ako bolo deklarované na webstránke a v ďalšej komunikácii. Určite sa aj v budúcnosti obrátim na spoločnosť M2B a.s., ak budem potrebovať niektorú zo služieb, ktoré poskytujú. Môžem len odporučiť. Ďakujem!
Ing Pavol Pihorňa, predseda predstavenstva NOVATURIENT SE
NOVATURIENT SE
Môjho klienta zaujali výhody Európskej akciovej spoločnosti. Ako najjednoduchšiu formu obstarania spoločnosti sme zhodnotili kúpu už hotovej ready made SE.
Kúpa prebehla rýchlo a hladko. Všetko bolo výborne zorganizované. Kúpu ready made SE od M2B a.s. odporúčam.
doc. PhDr. Zoltán Rózsa, PhD., www.rozsa.sk
KALOPSIA SE
Chcem Vám poďakovať za kladné vybavenie mojej záležitosti a úspešný predaj mojej firmy. Doteraz som sa s takým profesionálnym a hlavne ľudským prístupom ešte nestretla. Prajem Vám len serióznych a príjemných klientov.
Anna Miškeriková, bývalá konateľka a spoločníčka
ANNITEX - SLOVAKIA, s.r.o.
Ako celý proces predaja firmy prebieha
Vyberiete si firmu z aktuálnej ponuky a skontaktujete sa s nami na tel. čísle: 0221 029 987– začnú rokovania o predaji spoločnosti.
Skontaktujeme sa a potvrdíme rezerváciu. Dodáte nám údaje nového majiteľa, konateľa, prípadne predstavu o zmene sídla, obchodného mena či predmetoch podnikania a dohodneme si termín predaja spoločnosti.
Podpíšete s predávajúcim dokumenty potrebné k predaju firmy v sídle našej spoločnosti za prítomnosti notára a uhradíte poplatky. Od tohto momentu ste konateľom a môžete v mene firmy podnikať.
Zabezpečíme zápis zmien do obchodného registra a ohlásenie týchto zmien na daňovom úrade.
Prečo predať či kúpiť staršiu spoločnosť cez M2B a.s. ?
Predávajúci zmluvne garantujeme 100 % čistotu spoločnosti.
Sme na trhu od roku 2008 a poskytujeme rokmi overené kvalitné služby.
Máme výsledky: Predali sme už viac ako 1000 firiem a pozitívne referencie pribúdajú každý týždeň.
Celkovo naše služby využilo a pravidelne využíva viac ako 2500 klientov.
Sme zdrojom kvalitných informácií: Publikujeme v médiach: TREND, Hospodárske noviny, televízia TA3, RTVS, podnikam.sk či finweb.sk.
Vzdelávame a informujeme o aktualitách v oblasti legislatívy, korporátnej agendy a podnikateľského prostredia prostredníctvom nášho blogu a ebookov.
Získate komplexný servis na jednom mieste.
Vzdelávame sa a inovujeme – prichádzame ako prvá spoločnosť s novými službami a riešeniami na mieru. Naši klienti sú ako prví informovaní o tom, ako reagovať na zmeny v legislatíve.
Využite služby profesionálne spravovaného virtuálneho sídla a minimalizujte náklady na sídlo spoločnosti. Pri objednávke virtuálneho sídla spolu s kúpou spoločnosti získate zľavu 200 Eur. Detailné informácie vám radi poskytneme na konzultácií. Viac informácií o službe virtuálneho sídla sa môžete dozvedieť tu.
Výhodnejšie vedenie účtovníctva
Využite služby profesionálneho a zodpovedného vedenia účtovníctva, ktoré využíva už viac ako 50 spoločností. Poskytneme Vám najlepší pomer ceny a kvality na trhu a zníženú cenu na prvé 3 mesiace. Cenovú ponuku vám pripravíme po zodpovedaní doplňujúcich otázok. Viac informácií o účtovníckych službách M2B sa dočítate tu.